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Necessitem la teva ajuda!!! (más abajo en castellano)

Tant si ets ciutadà com professional sanitari, necessitem la teva ajuda. Si has detectat o has estat testimoni d'alguna situació que creus que pot estar vulnerant l'accés a la sanitat pública de les persones que han deixat de considerar-se "assegurades" pel Sistema Nacional de Salut (per exemple immigrants tant si es troben en situació regular com irregular, facturació en l'atenció a les urgències, etc.), necessitem que ens ho facis saber!! No podem deixar que aquestes situacions continuïn passant.

Si vols enviar una incidència pots respondre aquest Qüestionari Incidència (http://tinyurl.com/nztzn94

Et demanarem informació sobre la incidència o problema que heu detectat, on l'heu detectat (en quin centre) i quines creieu que n'han estat les causes. Si tens dubtes sobre la normativa i la reglamentació pel que fa a l'accés a la sanitat pública dels immigrants en situació irregular i de les persones que han deixat de considerar-se "assegurades" després del RD 16/2012, pots consultar la informació i els enllaços que consten a la pestanya d'"Antecedents".

Recorda la importància de presentar una RECLAMACIÓ OFICIAL (aquí el formulari: http://goo.gl/MTmDmm) al centre sanitari que t'ha denegat el dret a l'atenció sanitària. 

En cas que se't facturi la visita, aquí tens un document per RECLAMAR LA DEVOLUCIÓ DE L'IMPORT DE LA FACTURA (has de marcar amb una X el/s supòsits que corresponguin al teu cas: menor d'edat, embarassada, etc.).

Fes-nos arribar aquests documents escannejats (factures, reclamacions...) a la següent adreça: lapasucat@gmail.com. Ajuda'ns a acabar amb l'exclusió!



¡¡¡Necesitamos tu ayuda!!! 

Tanto si eres ciudadano/a como profesional sanitario/a necesitamos tu ayuda. Si has detectado o has sido testigo de alguna situación que crees que puede estar vulnerando el acceso a la sanidad pública de las personas que han dejado de considerarse "aseguradas" por el Sistema Nacional de Salud (por ejemplo inmigrantes tanto si se encuentran en situación regular como irregular, facturación de una atención en urgencias, etc.). ¡¡Necesitamos que nos lo hagas saber!! No podemos dejar que estas situaciones continuen sucediendo.

Si quieres enviar una indidencia puedes responder a este Cuestionario Incidencia (http://tinyurl.com/nztzn94)

Os pediremos información sobre la incidencia o problema que habeis detectado, donde lo habeis detectado (en qué centro) y cuales creéis que han sido las causas. Si tienes dudas sobre la normativa y la reglamentación en cuanto al acceso a la sanidad pública de los inmigrantes en situación irregular y de las personas que han dejado de considerarse "aseguradas" después del RD 16/2012 puedes consultar la información y los enlaces que constan en la pestaña "Antecedents".

Recuerda la importancia de presentar una RECLAMACIÓN OFICIAL (aquí el formulario: http://goo.gl/MTmDmm) en el centro sanitario que te ha denegado el derecho a la atención sanitaria.
En caso de que se facture la visita, aquí tienes un documento para RECLAMAR LA DEVOLUCIÓN DEL IMPORTE DE LA FACTURA (debes marcar con una X el/los supuesto/s que correspondan a tu caso: menor de edad, embarazada, etc.).

Háznos llegar estos documentacos escaneada (facturas, reclamaciones...) a la siguiente dirección: lapasucat@gmail.com. ¡Ayúdanos a acabar con la exclusión!

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